Untung banyak, sudah dicium masih disuruh memeluk Siti Badriah


Untung banyak, sudah dicium masih disuruh memeluk Siti Badriah. Netizen: "apa cuma gw ya yg gagal facus lihatin yg nyeplak kwkkwk.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Ciuman adalah sentuhan atau menekan bibir seseorang terhadap orang lain atau objek. Konotasi budaya mencium berbeza-beza. Bergantung kepada budaya dan konteks, ciuman dapat mengekspresikan sentimen cinta, semangat, percintaan, kasih sayang, rasa hormat, salam, persahabatan, kedamaian, dan nasib baik, antara yang lain. Dalam sesetengah keadaan, ciuman adalah ritual, formal atau simbolik yang menandakan kesetiaan, penghormatan, atau sakramen.

Dalam video di bawah, peminat Siti Badriah telah disuruh naik ke atas pentas dan buat persembahan sebelum boleh dapat 'hadiah' istimewa daripada Siti Badriah. Ini ialah peluang yang paling baik untuk mendekati idol sendiri bagi kebanyakan peminat. Untuk dapatkan 'hadiah' istimewa tu, peminat tu telah pun membuat persembahan bersungguh-sungguh. Selepas buat persembahan seperti yang disuruh, Siti Badriah pun telah memberi ciuman dan peluk peminat itu buat semua orang di bawah pentas jerit kuat, boleh rasa ada banyak rasa cemburu dari bawah pentas tu.. huhu

Sumber : dharian
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==