RM270 Juta, Giliran DS Najib Pecah Rahsia Tun M


RM270 Juta! Giliran DS Najib Pecah Rahsia Tun M. Netizen: "Ni nak memerintah ka nak bergaduh...dah menang buktikan lah kehebatan ...jangan duk buang masa dedah itu ini.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Baru-baru ini, perdana menteri Tun Dr Mahathir telah menuduh DS Najib tidak menyokong Proton. Adakah tuduhan ini benar? Akhirnya DS Najib telah bersuara mengenai tuduhan Tun Dr Mahathir ini. Menurut DS Najib, tuduhan Tun Dr Mahathir yang tidak menyokong Proton semasa pentadbirannya tidak benar. Beliau turut bercakap semasa kerajaan di bawah pentadbiran beliau, beliau sebenarnya ada memberi geran pembangunan da penyelidikan sebanyak RM 1.1 bilion kepada Proton, selain itu, pinjaman mudah RM 1.5 bilion juga turut diberikan kepada Proton sebelum ini.

Menurut DS Najib, Dr Mahathir pernah membuat permintaan untuk dapatkan satu geran sebanyak RM 270 juta untuk Proton pada tahun 2010 untuk tujuan mengadakan satu kerjasama dengan syariakat di United Kingdom untuk memperkembangkan kerete lori elektrik dan juga untuk memajukan dalam bidang kereta.

Apa-apa pun, jom sama-sama kita tonton video di bawah untuk maklumat lebih lanjut dan lengkap. Sebanyak RM270 Juta! Giliran DS Najib Kini Pecah Rahsia Tun M.

Sumber : dharian 
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==