Siapa Yang Kartun Najib Atau Mat Sabu


Siapa Yang Kartun Najib Atau Mat Sabu. Netizen: "Hutang negara dan 1mdb pelukan penjelasan dulu xperlu nk perkecilkan org lain..Tahniah Yb.Mat Sabu ..kartun xpe yg penting jgn terima rasuah.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Sedikit info mengenai kartun: Kartun adalah sejenis ilustrasi, mungkin animasi, biasanya dalam gaya yang tidak realistis atau semi-realistik. Makna khusus telah berkembang dari masa ke masa, tetapi penggunaan moden biasanya merujuk kepada: imej atau siri imej yang dimaksudkan untuk satira, karikatur, atau humor; atau gambar gerakan yang bergantung pada urutan ilustrasi untuk animasinya. Seseorang yang mencipta kartun dalam erti kata yang pertama dipanggil kartunis, dan dalam erti kata kedua mereka biasanya dipanggil animator.

Konsep ini bermula pada Abad Pertengahan, dan pertama kali menggambarkan lukisan persiapan untuk sekeping seni, seperti lukisan, lukisan dinding, tapestri, atau tingkap kaca berwarna. Pada abad ke-19, ia datang untuk merujuk - pada awalnya - untuk ilustrasi lucu dalam majalah dan akhbar. Pada awal abad ke-20, ia mula merujuk kepada filem-filem animasi yang menyerupai kartun cetakan.

Sumber : dharian
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==