Cikgu paling cantik yang menjadi kegilaan banyak bapa.. Bapa pun nak pergi sekolah belajar WOW


Cikgu paling cantik yang menjadi kegilaan banyak bapa.. Bapa pun nak pergi sekolah belajar WOW!! Netizen: "cikgu dayang tu memang sngt cantik,dia ada kembar,pun sngt cantik...dia ne org srwak,pnah skolh kat sabah...." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.


Seorang guru adalah orang yang membantu pelajar memperoleh pengetahuan, kecekapan atau nilai. Secara tidak rasmi, peranan guru boleh diambil oleh sesiapa sahaja (mis. Ketika menunjukkan rakan sekerja bagaimana melakukan tugas tertentu). Di sesetengah negara, mengajar orang muda usia sekolah boleh dijalankan dalam keadaan tidak formal, seperti dalam keluarga (homeschooling), dan bukannya dalam suasana formal seperti sekolah atau kolej. Sesetengah profesion lain mungkin melibatkan sejumlah besar pengajaran (contohnya pekerja belia, pendeta).



Di kebanyakan negara, pengajaran formal pelajar biasanya dijalankan oleh guru profesional berbayar. Seorang guru adalah tenaga yang memacu sistem pendidikan di sesebuah negara. Mereka adalah orang yang berinteraksi dengan pelajar dan harus berurusan dengan ibu bapa. Seorang guru sering mempunyai banyak peranan untuk bermain. Peranan pemimpin guru adalah salah satu yang perlu dipeluk jika dia mahu berfungsi dengan berkesan di dalam bilik darjah.


Sumber : dharian
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==